pézsé69 Creative Commons License 2016.06.10 0 0 20924

 Üdvöletem! Mindenképpen van értéke a gépsárkánynak. Hogy mennyi, az attól függ, mennyire maradt meg eredeti, gyárihoz közelítő állapotban. Elsősorban a karosszéria épsége számít, ha lakatolni, fényezni kell nagyban csökkenti az értékét. Az, hogy leállításkor kivették az akksit, még édeskevés. Célszerű lett volna az egész üzemanyagrendszert a tartálytól kezdve a karburátorig kimosni, kiszárítani, a tartályt feltölteni gázolajjal, vagy motorolajjal. Ha benne maradt a keverék üzemanyag, valószínű belerodhadt a tankba, karbiba, mindenhová. Jó móka lesz kipucolni.  Valószínű a fékrendszert is megviselte a benne lévő higroszkópikus hatású fékolaj. Forgalomba helyezni, eladni lehet, ha van forgalmija, igazolni tudod hogy a tulajdonodban van. (pl. hagytéki végzéssel) A katalizátorról szóló rémhíreket felejtsd el, a rendelet csak a károsanyag szintet határoz meg, nem pedig a katalizátor kötelező meglétét. Sok vizsgahelyen nem is foglalkoznak már a kétüteműek méricskélésével. Tartogatni is érdemes, ha jó állapotban van. Az ilyen korú autóknak már felfelé megy az értéke.  

Előzmény: dingi2011 (20923)