Lesliev Creative Commons License 2016.06.06 0 0 61

A horror story újabb fejezete:

Van egy személyes ügyfélszolgálat Pesten, az Aradi utca 2-4 alatt. Gondoltam elmegyek, hogy legyen valami papír is a kezemben, hogy bejelentettem a hibát.

Nos, a címen egy Samsung szerviz van. Jobban megnézve találtam egy kis táblát, hogy Blue mobil ügyfélszolgálat. A Samsung szerviz nyugdíjas portása (bocsánat recepciósa) látja el a feladatot, és tud szerződés űrlapot adni, valamint beküldeni interneten, ha van valami kitöltött iromány. Azt javasolta, hogy írjam le, hogy mi a bajom, és ő azt beküldi,és ad egy másolatot belőle. Amíg írtam a panaszomat, addig kiderült, hogy egy másik ügyfél is pont ugyanevvel a panasszal nem jutott semmire,és ő is írja a bejelentést, valamint közben jött egy harmadik ügyfél, aki ugyanezt adta elő a recepciósnak. Ráadásul mindkét egyén panasza régebbi néhány héttel ... Közben elmondta a recepciós, hogy mi ugyan estről jöttünk, de szoktak jönni az ország különböző helyeiről, mert azt hiszik, hogy itt tényleg ügyfélszolgálat van, ahol majd megoldják a gondjaikat. Az is kiderült, hogy a Telekomnál hiába próbálkozik az ember, mert simán elhajtják a Blue mobilos ügyfeleket.

Szerintetek mi következzen? Fogyasztóvédelem? vagy van valami jobb  ötletetek?