cápaFeri Creative Commons License 2016.06.04 0 0 25226

Köszönöm a válaszokat ilias! Nos akkor sorban. Valami ilyesmi dátumot mondott a kereskedő, hogy 2007-2010. Osztrák kereskedő, és lehet a labancföldet már nyugatnak nézték a beszállítók. Természetes nem állandó rövid táv lenne, csak ha pár napig eső van akkor autóval megyek melózni. Hétvégente úgyis megyünk az autóval általában 15-20km-t, de gyakran 60-70 km-t is egyhuzamban autópályán. Sokszor kell felhajtanom, mert mellette lakunk és sokszor úgy praktikus a hétvégi bevásárláshoz is a nagyobb bevsárlóközpontokba menni. Amikor meg pár havonta hazamegyünk akkor meg több száz km-t. :-) Nos ilyenkor meg van pakolva a kocsi, 3 fő és kb 100 kg csomag. Ezért is kell cserélnünk a jelenlegit egy kombira, mert pici a csomagtér, meg már 10 éves, lassan várhatóak a nagyobb költségek.

Tudnál még egy dologról infót adni? Eddigi autómon nem volt keréknyomásellenőrző. Eddigi autómhoz volt egy alufelnis nyári és egy lemezfelnis téli szett. Nem megyek túl sokat egy évben így nem akartam a gumikat sok szerelésnek kitenni mire elhasználódnak. Egy évben az őszi cserekor a levett nyári szettet is centíroztattam, és amikor eljött a tavasz otthon csak feltettem a komplett kereket. A vásárolni kívánt autó alufelnivel jönne, kerekenkénti nyomásellenőrzővel. Ha szeretnék egy külön lemezfelnis téli szettet akkor azt a kereskedőnél vegyem meg, hogy a megfelelő szenzorok legyenek rajta? Gondolom nem olcsó így a kerékszett. Mi van abban az esetben, ha én eddig minden cserénél forgattam a tengelyek között az abroncsokat az egyenletes kopás miatt? Nézi azt valaki, hogy ha minden második szezonban fel van cserélve a kerék akkor a megfelelő szenzor van-e a megfelelő helyen? Csak szakszervíz tud gumicserénél újrakalibrálni, vagy bármelyik vidéki gumisműhely?    

Előzmény: ilias (25225)