Meglazítod a fétengely végén lévő anyát, és a felnicsavarokat. A rugót ajánlatos megemelés előtt összefogatni, (könnyebb úgy szét és összeszerelni).Ha kész, akkor felemeled, le a kereket. Én utána lecsavartam a kormányöszekötő gömbfej anyáját és kinyomattam a gömbfejet is, (könnyebb úgy mozgatni a tengelycsonkot). Utána leengeded a váltóolajat (19 vagy 22-es crova kulcs).
Következő, hogy az alsó talpasgömbfej rögzítő csavarját kiszeded, a talpast kiugrasztod a helyéről, ja és még előtte lecsavarod a féltengely végéről az anyát.
Ha ez megvan, akkor elvileg már ki lehet fordítani a féltengelyt az agyból.
Amikor kint van,akkor a belső csuklónál egy nagycsavarhúzóval kicsit megfeszítve és egy picit megrántva, ki tudod pattintani a váltóból a féltegelyt.
Utána már csak ki kell húzni a helyéről.
A csuklócserét nem részletezem.
Ilyenkor ajánlatos már a belsőnek is a gumiharangját kicserélni, és újrazsírozni, ha esetleg már régi, száradt, darabos benne a zsír. Továbbá a váltóban a féltengelyszimmeringet is. Azt csak ki kell fordítani csavarhúzóval.
Az összerakás; visszafelé mindent értelemszerűen. A végén el ne felejtsd a váltóolajat visszatölteni. A féltengelyanyát a végé kb. 300 Nm-el kell meghúzni. Viszonyításképp: a kerékcsavarokat kb. 120-130-al.