Crogab Creative Commons License 2016.05.01 0 1 458

Nézegetem hónapok óta, hogy lehetne érdemes tuningoltatnom. Mindenki más céget ajánl. Aztán rábukkantam az Autokorbel cégre és egyből feltűnt, hogy a legfrissebben facebookon posztolt munkájuk nem a legfényesebb szerintem:

 

1. A 2.0TSI turbós VW Scirocco motornál csak +13%-ot értek el úgy, hogy 3200-nál és 4500-nál is beesésesek vannak a teljesítménygörbén. https://www.facebook.com/Autokorbel.chiptuning/posts/1128948193814602

 

2. BMW F34GT itt is írtam, hogy 2600 és 3600-nál van beesés.
https://www.facebook.com/Autokorbel.chiptuning/posts/1129511080424980

 

Aztán néztem tovább a remek munkákat és mire bukkanok. Egy újabb hullám módosítás.
https://www.facebook.com/Autokorbel.chiptuning/posts/1036683056374450

 

Írtam is hozzá komentárt, hogy azért ezeket még lehetett volna állítgatni és fenn akadt a szemem, hogy

a 2.0TSI Scirocconál 13% az elért növekedés. Minden cég a világon minimum húsz százalékot hoz ki ezekből

a motorokból. De van aki 25-30-at is! http://www.superchips.co.uk/curves/VW%20Scirocco20TFSi.pdf

 

Aztán látom, hogy eltűntek a hozzászólásaim percek alatt. Viszont cserébe rámírt magától chaten Korbeles úr.
http://indafoto.hu/crogab/image/24032872-20ecbf0d/user
"Igen, akkor gyere és mutasd meg, mit tudsz, csinálj ebből az autóból többet! Látom, Neked bazi nagy gyakorlatod van benne! Ha el van kokszolódva a szívósor akkor inkább szétégeted a motort???!!! Te nagyokos!!!"

Válaszoltam is neki:
"

Sajnos miután két posztnál is, egyébként teljesen jogos kritikát mertem gyakorolni korbeles munkákon, perceken belül törölve lett a hozzászólásom, majd kedves korbeles úr magától rámírta alábbi szöveget:
„Igen, akkor gyere és mutasd meg, mit tudsz, csinálj ebből az autóból többet! Látom, Neked bazi nagy gyakorlatod van benne! Ha el van kokszolódva a szívósor akkor inkább szétégeted a motort???!!! Te nagyokos!!!”
Na most, kedves emberek! Ez egyrészt kedves, másrészt miért mennék oda? Én nem vagyok profi tuner, mint korbeles úr azt magáról állítja….
A Scirocco 2.0TSI pont annyit tudott gyári programmal, mint máshol is a kétszáz lovas 2.0TSI-k, konkrétan többet.
Viszont nem +13%-ot hoznak ki belőle, hanem 20-25%-ot. Mert talán nem csak előgyújtást és üzemanyagot állítanak rajta, hanem ismerik a töltőnyomást szabályzó programrészeket is…
Kérdés, ha el volt kokszolódva a szívósor, akkor kedves korbeles tuning úr, ahogy írja a posztban, akkor miért nem szólt az ügyfélnek, hogy ez el van kokszolódva, nem lehet tuningolni. Ha el volt kokszolódva, akkor miért tudott gyárilag is többet, szép görbével. A megoldás, mert természetesen nem volt elkokszolódva, csak mondani kell valamit. Vagy is nem kell, de korbel úr mondott…

Aztán kritikát mertem gyakorolni a BMW F34 GT tuningon is, mivel hullámos a módosított görbe. Ilyet egy magára valamit is adó cég nem, hogy kitesz de…. Ez is el lett tüntetve. Persze gondolom az ügyfelet nem hívta vissza, hogy legalább megpróbálja kijavítani a tuningot…."

Erre Korbel ezt írta:
"Én nem jogos kritikának, hanem egyértelműen lejárató szándékú hozzászólásnak nevezném, amit írt. Azt persze nem idézte, hát akkor én idézem: "Ezen még van mit szépíteni bőven. Gondolom elszegényedik a keverék. Ez így nem lesz túl tartós...." Ezek a hozzászólások nulla műszaki tartalommal alátámasztott sértő bejegyzések a munkánkra! Ilyeneket alapból nem is kívánok kommentálni! De látom, mindent megtesz hogy lejárasson, nagyon kedves, remélem, mindenki számára átlátható. Azt azért hozzáfűzném, hogy mi olyan tuningokat készítünk, amik az adott hardver konfigurációval teljesen egészséges és biztonságos normál használat mellett. Ezekből az autókból ez volt biztonságosan előhozható. Ne állítson olyat, ami nem igaz! Ugyanis az Ügyfelet tájékoztattuk a kokszosodásról és a lehetséges tsiztításáról, amit ha Ő úgy dönt, akkor el fog végeztetni. Az általunk végzett beállítással a motor kifogástalanul működik. A hullámosság mértéke is megegyezik a gyári mértékkel, ha a ugyanannyira van megfékezve a padon, de ezt hiába mondom kedves Gábornak, mert úgy sem érti, és csak kritizálni akar. Ha gondolja, nézze meg a más ilyen 200LE -s tsi motornál, mit értünk el megfelelő hardves átépítéssel és a lerakódott koksz kitakarítása után, 350LE -t! Nem egy autón! Ezzel meg is köszönöm a műszakilag megalapozatlan vádaskodásait!"

Mivel le lettem tiltva a Korbel FB-oldalról ide írom a választ, mivel ez egy népbutítás szerintem és a hozzá nem értés felső foka, amit ír. Egy nagymamának lehet el tudja adni ezt a szövetet, de nekem nem. Nyilván nem volt elkokszolódva a szívósora, mert mitől lenne egy benzines autónál, ami ráadásul újszerű? Ha el lett volna a gyári teljesítmény leadása is rossz lenne. Csak ez eleve nem dízel, itt nem kokszolódik a szívósor. Mondjuk a dízelnél is inkább esetleg a leömlő... Nyilván nem vette le sem a szívósort, de hát valamit mondani kell.

Szóval ennyit a Korbeles tapasztalatomról. Mindenki azt von le ebből, amit szeretne.