Nekiálltam, aztán meguntam, annyi azonban kiderült, hogy
egyrészt nagyjából az a szitu, amire gondoltunk,
másrészt van pl. egy húsz másodperces késletetés, amennyiben - ha nulla szakmai angolommal jól sikerült dekódolni - az utántáplálást ugyan megszűntetik, de a vezérlőteret továbbra is nyomás alatt tartják, (gondolom azért,) hogy ha vaklárma volt, könnyebb legyen oldani. Ha húsz másodperc múlva sem áll vissza a penalty brake app, akkor megy az atmoszférába minden.
Telefonon néztem, az ábrák azon elég használhatatlanok, a leírásból agyalok csak.
Mi a túró az a "Break in two" fícsör?
Ezzel lehet a kapcsolt mozdony fékezőszelepét is bevonni a melóba?
Azt már lusta voltam átbogarászni, ha csípőből megy a megoldás, lődd már meg, légyszi!
Ha nem, majd legfeljebb holnap bogarászom tovább.