windy12 (X) 2016.04.18 0 0 69545

Sok baj van ezzel az egésszel, de legfőképp a bizalmatlanság valamint az egymás iránti türelmetlenség a mozgatórugó.

Igazából nem nagyon tartozik a nagynyilvánosságra a nyűgöm, de most már akkor is leírom.

 

A cégünknél 95 százalékban én mérem fel a helyszínen az igényeket, én tartom a kapcsolatot az ügyfeleinkkel. Az a néhány felmérés, amit nem én csinálok meg, az a karbantartáskor, szervízeléskor beeső alkalmi dolgok, amit az éppen ott lévő kolléga csinál meg.

 

Az előre leegyeztetett  felméréseket én csinálom, és hát a helyzet az, hogy előre kb. két-három hétre be is van táblázva minden időpontom. Működik is a dolog, sokan tudják már rólam, hogy motorral járom a várost, hogy minél pörgősebben, lehetőleg legkevesebb késéssel ott tudjak lenni a megbeszélt időben és helyen.

 

Múlt héten sajnos közbejött egy előre nem látható dolog, valami becsípődött a derekamban, alig tudtam hazajutni, csúsztam-másztam. Bevittek a kórházba, kaptam injekciókat, stb. Az előre egyeztetett felméréseim így elmaradtak, nem tudtam kimenni. Mindenkit értesítettünk, hogy nem tudok menni, és a kollégám, aki körbetelefonált nem is tudott új időpontot adni, mivel nem tudta, hogy mikor tudok újra munkába állni. Mi kis cég vagyunk, nincs olyan, aki hirtelen helyettesíteni tudott volna.

 

Biztosan nagyon kellemetlen, ha valaki számít rá, hogy érkezik hozzá a szolgáltató, és az mégsem jelenik meg a megbeszélt időpontban. Munkahelyről kell elszabadulni, megszervezni, hogy otthon legyen valaki, stb. Ettől függetlenül én még mindig azt mondom, hogy a lehetőségekhez képest a legkorrektebben jártunk el, amikor lemondtuk a felmérést, és nem adtunk meg úgy újabb időpontot, hogy nem tudtuk, be tudjuk-e tartani. Szomorú vagyok, ha ezt nem lehet megérteni, és, hogy így állunk egymáshoz, hogy azt feltételezi bárki is rólunk, hogy "nem vesszük a fáradtságot" , hogy kimenjünk az ügyfélhez. Elárulom, igenis vesszük, mindenkihez kimegyünk, akihez a kapacitásunk megengedi, hiszen ebből élünk. Ha nem megyünk ki, akkor nincs üzlet, nincs pénz. Tényleg feltételezi valaki, hogy nem akarunk pénzt keresni?

 

Egyébként azért vannak olyan ügyfelek is, - épp most beszéltem egyikőjükkel telefonon - akik teljesen megértőek és türelmesek, és azt is elfogadják, hogy az elmaradt felmérést nem tudom a napokban pótolni, éppen a betáblázottság miatt, hiszen akkor valakit ki kellene venni, vagy tolni az egészet. Megbeszéltünk három héttel későbbi időpontot, és minden neheztelés nélkül túl vagyunk a dolgon.

 

Hát ennyi.

Előzmény: Visatone (69540)