Szia!
Húú hát ismerős a jelenség.
Antipullatoin vagy hogy írják,felirat van.Motor kontrol lámpa világít.
A leírtakból azt lehet meg állapítanihogy az egyik henger nem megy. Amikor
pl autópályázol azért nem lehet annyira észlelni a jelenséget,mert
kiegyensúlyozotta válik vmennyire a motor. De így ne menjél vele,
mert a katalizátort haza fogod vágni.
A következők a teendők:
1.,Járó motornál húzgáljad le a befecskendezőkröl a csatlakozót.Ha lessz olyan
amiről lehúztad és nem változik a hiba ott lehet keresgélni. Ezután meg kell
állapítani ebből a befecskendezőböl jön-e üzemanyag.Ha minden ok akkor lehet
tovább haladni.
2.,Kompresszió mérés. Ez azért jó mert nem kell hozzá bontani,csak a gyertyákat
kell kiszedni. Plussz miközben kiszeded meg lehet vizsgálni a gyertyákat is. Olajos-e stb....
3.,Ha még mindig minden tökéletes az nagyon szuper,akkor még a trafót meg lehet nézni,
van- repedés stb...
Nekem az volt a hiba hogy le kellett szednem a hengerfejet mert a 3as hengerben nem volt
kompresszió,mert az egyik szelepnek a fele volt csak meg. Minden meg lett csinálva mint a
nagy könyvben,azóta is repül a paripa. Kérdésed van,akkor nyugodtan