Valami biztosan nem jó a futómű konfigurációdon. De... nekem gyári rugók vannak
50%-os maradék talperőt produkáló lökésgátlókkal, mégis meg lehet csúsztatni.
A kuplung rugdosást felejtsd el, mert szétbassza az egész hajtásláncodat.
Én úgy próbálgattam a csúszáshatárt, mint régen a Ladán. Arra már rájöttem, hogy
valódi driftelésre alkalmatlan az autó így, és én is a saját képességeimmel, de azért
tudok jókat csúsztatni néha.
Ladásan: be kell rántani! Kanyar előtt kikormányzol, majd úgy teszed az ívre, hogy az
indokoltnál jobban bekormányzol, ezzel együtt nagyobb gázt adsz. Meg kell indulnia.
Másik, tudom szar a körforgalom, de csúszáshatárt, megindítási pillanatot elkapni,
megérezni jó. Mész körbe-körbe. Szintén bekormányzod hirtelen, szűkíted az ívet,
ugyanakkor nagy gázt adsz. Megindul, tutira, csak kell a tempó is, hogy legyen
centrifugális erő.
Ugyanakkor rá kell jönni, hogy a 23ti gyenge ehhez egy idő után.
Ha magad is szereled, kell egy ilyen sarok:



Sajnos belassult a projektem, természetesen a pénz miatt, de ha kész lesz, szívesen megosztom.
Vagy ha nem akarsz pöcsölni az M52-vel, beleakasztasz egy M54B30-at.