novothauto Creative Commons License 2016.03.13 0 0 162108

Valami biztosan nem jó a futómű konfigurációdon. De... nekem gyári rugók vannak

50%-os maradék talperőt produkáló lökésgátlókkal, mégis meg lehet csúsztatni.

 

A kuplung rugdosást felejtsd el, mert szétbassza az egész hajtásláncodat.

Én úgy próbálgattam a csúszáshatárt, mint régen a Ladán. Arra már rájöttem, hogy

valódi driftelésre alkalmatlan az autó így, és én is a saját képességeimmel, de azért

tudok jókat csúsztatni néha.

Ladásan: be kell rántani! Kanyar előtt kikormányzol, majd úgy teszed az ívre, hogy az

indokoltnál jobban bekormányzol, ezzel együtt nagyobb gázt adsz. Meg kell indulnia.

 

Másik, tudom szar a körforgalom, de csúszáshatárt, megindítási pillanatot elkapni,

megérezni jó. Mész körbe-körbe. Szintén bekormányzod hirtelen, szűkíted az ívet,

ugyanakkor nagy gázt adsz. Megindul, tutira, csak kell a tempó is, hogy legyen

centrifugális erő.

 

Ugyanakkor rá kell jönni, hogy a 23ti gyenge ehhez egy idő után.

Ha magad is szereled, kell egy ilyen sarok:

 

 

Sajnos belassult a projektem, természetesen a pénz miatt, de ha kész lesz, szívesen megosztom.

Vagy ha nem akarsz pöcsölni az M52-vel, beleakasztasz egy M54B30-at.

Előzmény: nemenyigy (162100)