Szia!
Erre nem olyan egyszerű csípőből válaszolni. Én a helyedben kicsit elgondolkodnék, pl. így:
- hol van a település, van-e a közelben (környező településeken) más húsbolt, vagy mondjuk Tesco.
- hány háztartásról beszélünk?
- gondolom, ez egy falu, tehát mennyire oldják meg háziállatok tenyésztésével a hússzükségletet?
- milyen a kisboltban árult hús minősége, ára, választéka
- a környező (könnyen elérhető) településeket van-e húsbolt? Lehetséges-e, hogy onnan átmennek hozzád?
- milyen áron tudnád kínálni a húsokat?
És ha mindezzel megvagy, akkor nyilván lesznek PRO és KONTRA érveid, de akkor még mindig nem beszéltünk a kevésbé számszerűsíthető tényezőkről, pl. hogy miben leszel más, mint a többi húsbolt? Mi az üzeneted?
Szerintem így gondolkodj.
Itt pedig arról egy cikk, hogy hogyan fordítsd le a potenciális vásárlóidnak az üzenetet: Eladás helyett probléma megoldás
Remélem, tudtam segíteni. Sok sikert!