S6 Edge Creative Commons License 2016.02.19 0 1 topiknyitó

Tisztelt Samsung (2016.02.02)!

Társaságunk (.....Kft) a T- Mobile szolgáltatón keresztül vásárolt alkalmazottja, azaz részemre egy Samsung S6 Edge telefont ez év januárban.

Sajnos már az első hét után hangszórót kellett cserélni, melyet a debreceni samsung szervíz meg is tett.

A javítás utáni használatot követően a hangszóró minősége nem változott, sőt most már a hívott felek sem értették a beszélgetést.

Jelenleg is szervízben van, ismét alkatrészeket rendeltek hozzá (keret, mikrofon stb).

Összegezve ott tartunk, hogy bár egy hónap sem telt még el a vétel óta, gyakorlatilag a szervízt járjuk és a régi nem véletlen cserélni kívánt telefonunkon beszélgetünk.

Tesszük mindezt a SAMSUNG S6 EDGE csúcstelefon vétele mellett.


A hírnevükre és a tisztességükre apellálva, kérem, hogy a jelenleg gyakorlatilag használatba sem vett, ennek ellenére agyonjavított, csúcskategóriásként hirdetett (számomra sajnos ezidáig ez csak a vételárban nyilvánult meg) telefonomat originál újra cserélni szíveskedjenek.

Amennyiben ettől elzárkóznak akkor a vételárat is elfogadom.

 

 

Tisztelt Cím! (2016.02.03)

 

Értesítjük, hogy az Ön által küldött dokumentumokat megkaptuk, azokat köszönettel vettük.

Ügyének kivizsgálása folyamatban van, a válaszig szíves türelmét kérjük.

 

Tisztelettel: 

Samsung Electronics Magyar Zrt.

Ügyfélszolgálat

 

 

 

 

Tisztelt Ügyfélszolgálat!(2016.02.09.)

A debreceni szakszervízük értesített készülékem megjavításáról (dokumentumok korábban csatolva).
Tájékoztattam Őket, hogy felvettem Önökkel a kapcsolatot e készülék cseréjének tárgyában,tekintettel ennek gyártási hibájára.
Az Önök véleményét ugyan még nem ismerve, de vélelmezve e hírnév csorbító tényező minimalizálására irányuló törekvéseik megkérdőjelezhetetlenségét, kérem egyeztessenek az ügy mielőbbi megoldása érdekében márkaszervizükkel.

Bízva a gyors és korrekt elbírálásban, üdvözlettel

 

Tisztelt Cím ! (2016.02.09)

 

Értesítjük, hogy levelét megkaptuk, a válaszig szíves türelmét kérjük.

                                                      

 

Tisztelettel:

Samsung Electronics Magyar Zrt.

Ügyfélszolgálat

 

 

Tisztelt Samsung!(2016.02.15.)


Nagy érdeklődéssel várom válaszukat a készülécserét illetően.A korábban részletezettek szerint agyonjavított 1 hónapos csúcskészülékem átvettem a szervíztől,tájékoztatásuk szerint az Önökkel való kapcsolat független tőlük.Az elmúlt három napban az alábbi érdekességeket tapasztaltam:
2 alkalommal nem működött a főképernyő, újraindítás után elindult,2 alkalommal közölte velem, hogy nem vagyok a hálózaton regisztrálva,a hívás hangminősége továbbra is változó, a szervíz szerint a T-Mobile 4G hálózata miatt, ajánlják kapcsoljam kia 4G-t.
Azt nem tudom Önök mit gondolnak a szervíz ajánlásáról, de azt tudom, hogy sem a reklámok sem a használati útmutató nem hangsúlyozza, hogy vagy gyorsan netezek vagy telefonálok.
A türelmem - bár köszönni szokták -  lassan elfogy.
Ennyi bosszúság után az lenne a legjobb, ha visszavennék a készüléket, Önök megszabadulnának egy elégedetlen ügyfél leveleitől, én meg csendben vennék valami mást amivel nem Önöket zaklatom.

Üdvözlettel

 

NINCS MÁR VÁLASZ SEM

 

 

Tisztelt Samsung! (2016.02.19.)

Immáron levelezésünk tárgya többször nem elérhető a hívó partnerek részére, úgy hogy közben mellettem van az íróasztalon kiváló térerővel rendelkező helyen, és más telefonok ugyanezen hálózaton elérhetőek. Néha persze az enyém is.

Kérem Önöket, nyilatkozzanak a készülék sorsáról, szándékaikról ezzel kapcsolatban, melynek fényében hadd tegyem meg a szükséges lépéseket.
Lassan a javítások és a levelezések tükrében 2 hónap megy el, anélkül hogy mondanának egy igent vagy nemet a cserére.

Tisztelettel várom mielőbbi válaszukat.

Üdvözlettel: