SuedBahn Creative Commons License 2016.02.08 0 0 227

A Csornoc hid, eg az a meg 4 db jelentosebb mutagy teljes KO volt mar evekkel ezelott is (az egy db Bz is csek vergodott rajta). A nyilt vonal is hasonloan gyenge volt.

 

Teherszallitasra mar akkor is alkalmatlan volt, mikor megszuntettek rajta a forgalmat.

 

Ez a vonal (a 22-es) sajnos el fog menni a levesbe, ahogy az varhato is volt!

 

Egyetlen egy eselye (a tulelesre) az lett volna, ha Szombathely - Koermend - Zalalovo - Hodos lett volna a fo csapasirany Slovenia fele, nem pedig Boba - ZEG felol ...

 

 

Akkortajt ugyebar azt mondtak, hogy sok sok mutargy miatt Kormend felol dragabb lenne....

Na most akkor ha figyelembe vesszuk a giga-Zala delta hidjat, no meg a palyaepiteseket, no meg a masik Zala hidat ZEG elott (azt is csereltek), no meg Andrashida utan is ujat epitettek, stb... akkor kivancsi lennek, hogy MIERT IS lett volna dragabb a MAV-nak Koermend felol elernie Zalalovot, stb... Arrol meg mar ne is beszeljunk, hogy a teherek Rajka vagy Komarom felol is iranyvaltastol mentesen tudtak volna lecsorogni igy Hodos-ig, nem ugy, mint ma Zalaszentivannal, ha Szombathely felol jon a teher es epp Hodos-ra tart, stb...

 

Ez esetlben a 20-as vonal lehetett volna esetleg duplavaganyu vegig, szolgalvan a Graz-i iranyt is (majd tan valaha a Korlam-Bahn-t is ...), ill. Koermend - Zalalovo iranyon at a Hodos-it is ...

 

De ha ZEG fele kellett vinni, mert vkinek arra/ugy volt jo ...

Es most (mint mindenki latja is!!!) viragzik az uj 25-os, na ja ...