Törölt nick Creative Commons License 2016.02.06 0 0 405

 

Íme a tegnapi levélrészlet

 

"Tisztelt Cím!

2014-ben járt le a hűségidőm.Nem voltam elégedetr az ACN-nel,ezért 2015.12.15.-ÉN TÖBBSZÖR IS HÍVTAM AZ ÜGYFÊLSZOLGÁLATOT,DE SENKI  SEM VETTE FEL.
AZ AUTOMATA ÜGYFÊLSZOLGÁLATON ADATAIM PONTOS BEBILLENTYŰZÉSÉVEL MONDTAM LE A SZERZŐDÉST,MELYET A RENDSZER AZNAP 16 ÓRA UTÁN AZ ALÁBBI HANGÜZENETTEL HAGYOTT JÓVÁ: "SZOLGÁLTATÁSÁT TÖRÖLTÜK" .
Ehhez képest azóta is sorra jönnek a számlák a már nem létező számomra (ACN,ÉS INVITEL szerződésemet egyaránt 2015.12.15.-én mondtam fel.) A 2015.12.15. UTÁNI IDŐSZAKRA KÜLDÖTT, MINDEN JOGALAP NÉLKÜLI CSEKKEKET NEM FIZETEM BE!

Felháborodásomat fokozza,hogy az ACN magyar oldalán nincsenek olyan elérhetőségek, melyen  a cég el is érhető! Ezt bizonyítandó írtam a sikertelen hívásaimról és mellékelem az eredménytelen e-mailküldéseim fotóit.Levelem elküldése után közzéteszem a neten azon valós elérhetőségeket,melyekről Önök Elfelejtették a klienseket tájékoztatni...."

 

Megj. ACN elérhetőségek:

 

Automata ügyfélszolgálat : +3619205001

E-mail: magyar.digital@myacn.eu