ásítósmacska Creative Commons License 2016.01.21 0 0 43640

Az egyes állítások által közvetített üzenet

 

189.

 

Az MLMrendszerben történő termékértékesítés során a fogyasztóknak nyújtott szóbeli tájékoztatásoknak van kiemelkedő jelentősége. A tanúvallomások alapján összegzően megállapítható, hogy a tanúk a termékről elsősorban szóbeli tájékoztatás alapján szereztek ismereteket. Azon fogyasztóknak, akik a termékkel kapcsolatba kerülnek(jellemzően ismerősük, MLMkapcsolattartójuk révén), lehetőségük van termékbemutatón is részt venni, ahol a termékkel kapcsolatban elhangzik, hogy kozmetikai terméknek minősül, azonban a termékeknek ezen termékbemutatók alkalmával gyógyhatást és egészségre vonatkozó hatást is tulajdonítanak.Az érdeklődő fogyasztóktovábbá különböző internetes oldalakon is juthatnak információhoz az egyes termékekkel kapcsolatban, amely tájékoztatások is egységes képet mutatnak.

 

190.Az előadók az előadást úgy építették fel, hogy abból a hallgatóság számára egyértelművé vált a kapcsolat a termékek és az általuk az emberi szervezetre gyakorolt egészségre vonatkozó hatás és a gyógyhatás vagy egyéb hatás között, ugyanis az előadás úgy épült fel, hogy a magát orvos képesítésű személyként megjelölő előadó ismertetett egyedi gyógyulási eseteket, valamint azt, hogy ez a Lavylites márkanév alatti kozmetikai termékek használatával valósulhatott meg.

 

...

 

192.  Az előadók törekedtek arra, hogy minél több betegséget és tünetet felsoroljanak, hogy ezzel minél szélesebb fogyasztói kört szólítsanak meg és gyakorlatilag mindenféle egészségügyi panaszra megoldást kínáljanak.Az előadók számos alkalommal hivatkoztak arra, hogy gyógyhatást nem lehet tulajdonítani a termékeknek, de a pozitív terméktapasztalatokat meg lehet fogalmazni a termékekkel kapcsolatban.