Törölt nick Creative Commons License 2016.01.06 0 3 137

Plusz azt is tegyük hozzá, hogy pl. ha egy Székesfehérvárról érkező vonat (most szándékosan elfeledkezem arról, hogy nem 120 méteres szerelvény) mondjuk a Délinél még tele van, az tuti, hogy a Széll Kálmán téren is tele lesz, így a metró állomásain addig amíg a vidékről érkező utasok nem szállnak le, nem igazán tudnak majd felszállni, azaz minimum a Deák Ferenc térig lesz minden kb. negyed órában egy vonat, amire nem tudnak felszállni, cserébe a következő dedikált metrószerelvényre meg szintén nem fog mindenki felférni.

 

Az pedig egy másik kérdés, hogy a metró azért tud gyors, kiszámítható és pontos lenni, mert zárt és elkülönített pályán közlekedik, tehát minden más zavartatás ki van zárva a rendszerből.

 

Ha megjelennek a Székesfehérvári, Martonvásári, Százhalombattai vonatok, akkor azoknak minden a nem metrós szakaszon fellépő zavarukat a metrórendszerre is kiterjesztjük.

Ez utóbbi bizonyos mértékig kezelhető, de azért ne gondolja senki, hogy egy 10 perces vagy annál nagyobb késés által okozott zavarokat le tudna kezelni.

Előzmény: Törölt nick (126)