DelSonar Creative Commons License 2016.01.03 0 0 13495

Én ezt értem, de a hőfokmutató ezen állása, ami a képen van, 80 foknak felel meg. Ha így jár a motor, az minimum 10 fokkal az üzemi hőfok alatt van. Nekem most gyakorlatilag fedésben van a mutató a középvonallal, ezt a hőfokot tartja stabilan és ez felel meg 90-92 foknak.Mivel a ventilátor 93-94 fok körül kapcsol be és 92 foknál kapcsol ki, így az üzemi hőfok megfelelhet ennek a 92 foknak. Erre még azt mondhatja a központi egység, hogy "köszönöm szépen, a hőfok rendben van, nincs szükség plusz hűtésre". A termosztát cserélve lett alig két hónapja, mivel első nekibuzdulásomban arra gyanakodtam én is. De az új termosztáttal is ugyanott állt meg a hőfokmérő mint a réginél, tehát a régi sem volt rossz. Esetleg még az lehet a problémája a rendszernek, hogy a termosztát környezetében jobban felmelegszik a folyadék, így eléri a 87 fokot, kinyit, és mikor a hőfokérzékelőhöz kerül a folyadék már nem azt a hőmérsékletet érzékeli, viszont a termosztát csak 82 foknál zár le teljesen így már esély sem lesz rá, hogy oda visszahű ljön abban a környezetben. De most így meg nem mondom hol a hőfokérzékelő így csak találgattam egyet.

Előzmény: zorko (13493)