Törölt nick Creative Commons License 2015.12.30 0 1 18329

Visszafordulás:

Minden szintű ETCS esetén a D_NVROLL nemzeti érték változóban megtalálható távolság megtétele után a járművet a fedélzeti berendezés megállítja.

Kivétel az fszt. által szándékoltan elrendelt visszafordulás: RV (Reversing) üzemállapot.

 

(osztrák szabályozást tudom említeni)

- csak rendkívüli esetben alkalmazható (menekülési lehetőség alagútból, pályaelzárás,stb.)

- az üzemállapot a DMI-n kijelzésre kerül

- az mv. nem cserél vezetőállást

- vmax=40 és RBC által ellenőrzött

- a visszatolás irányába eső első járművön nem kell megfigyelésre kötelezett dolgozó

- a visszatolás lezárt és ellenőrzött vágányúron történik, az MA vége ellenőrzött

- ha bármely ok miatt a 40km/h-nál kisebb sebesség van elrendelve, akkor az egész útvonalon ennyivel kell menni

- az esetleges fázishatár jelzőket az mv-nek kell figyelni (ebben az esetben a DMI-n nem jelennek meg ezen jelzőkre figyelmeztető piktogramok)

 

D_NVROLL 

ÖBB: 10m

Nemzetközi: 2m

 

D_NVPOTRP

ÖBB: 50m

Nemzetközi: 200m

 

NV_STFF

ÖBB=nemzetközi = 40km/h

 

 

 

 

Előzmény: IPG (18328)