Visszafordulás:
Minden szintű ETCS esetén a D_NVROLL nemzeti érték változóban megtalálható távolság megtétele után a járművet a fedélzeti berendezés megállítja.
Kivétel az fszt. által szándékoltan elrendelt visszafordulás: RV (Reversing) üzemállapot.
(osztrák szabályozást tudom említeni)
- csak rendkívüli esetben alkalmazható (menekülési lehetőség alagútból, pályaelzárás,stb.)
- az üzemállapot a DMI-n kijelzésre kerül
- az mv. nem cserél vezetőállást
- vmax=40 és RBC által ellenőrzött
- a visszatolás irányába eső első járművön nem kell megfigyelésre kötelezett dolgozó
- a visszatolás lezárt és ellenőrzött vágányúron történik, az MA vége ellenőrzött
- ha bármely ok miatt a 40km/h-nál kisebb sebesség van elrendelve, akkor az egész útvonalon ennyivel kell menni
- az esetleges fázishatár jelzőket az mv-nek kell figyelni (ebben az esetben a DMI-n nem jelennek meg ezen jelzőkre figyelmeztető piktogramok)
D_NVROLL
ÖBB: 10m
Nemzetközi: 2m
D_NVPOTRP
ÖBB: 50m
Nemzetközi: 200m
NV_STFF
ÖBB=nemzetközi = 40km/h