maseratisti Creative Commons License 2015.12.23 0 0 14849

Ugyan, ezt normálisabb áron is meg lehet oldani.

 

Kopó alkatrészben nem csak a eurosparest kell nézni, de - most röhögni fogsz - UNIX, BÁRDI, és társai... Mondjuk itt azzal kell vigyázni, hogy ami az ő katalógusuk szerint oda való, az valójában nem biztos. :-( Ott csak úgy lehet biztosra menni ha viszed a kiszerelt fékbetétet, vagy egyéb alkatrészt, és összehasonlítod. Fékbetét szett első, FERODO, 40-ért van, textar, jurid már 9-ért. 12 körül van féktárcsa/db. Gömbfejek, egyebek, kb mint bármelyik másik autóhoz.

 

A lengéscsillapító KONI, tuti van felújító szett, nem hiszem hogy komplett újat kéne venni.

 

A kuplung tényleg nem olcsó, 160 a tárcsa (SACHS) 125 a szerkezet. Kis kutatással szerintem ezt is lehet jobbat venni normálisabb áron, de ha meg azt veszed hogy ha nem minden hétvégén gyorsulási versenyre jársz akkor ezt normál használat mellett kb 10 évente cseréled...

 

A zsebbe nyúlós dolgok inkább az egyedi cuccok, ami nem volt más típusban, mint pld szélvédő!

 

A rendszeresen karbantartott, normálisan használt maserati azért nem egy pénztemető. :-)

Előzmény: WarbiRunner (14848)