Törölt nick Creative Commons License 2015.12.22 0 0 61794

Szerintem hasonló modell várható, mint a vidéki kisvárosok, megyeszékhelyek közlekedésében...

 

Az ottani városkörnyéki forgalmat a területileg illetékes KK-k látják el.

 

Ellenpélda Miskolc-Felsőzsolca MVK, Borsod megyében.

 

A technikai lebonyolítás az kérdéses, mert jelenleg nincs annyi BKV állományú busz ami a belső forgalmat ellátná.

 

A kiszervezés is ebbe az irányba hatott amikor, a  Volánbusz Zrt. alvállalkozó lett.

 

Buszok az övéi, a sofőrök kinnalvós telephelyes kocsikon járnak.

 

Egyedül a finanszírozás a kérdéses, mert jelenleg a belső szakaszon közlekedik egy Volánbusz helyközi kocsi a Budapest Bérlet érvényes rá, a BKSz szerű szövetség megalakítása óta, tarifaközösség van.

 

Nem zárnék ki egy ritkítási célt sem.

 

Ez egy alkalom a Budapest buszos közlekedésének átszervezésére.

 

A környéki járatokon én egy kevesebb megállóhelyen megálló, ritkább követési idejű, a vidéki nagyvárosok környékén tapasztalható szolgáltatási szintet tudok elképzelni, ami min 30-40% os járatritkítást vezet be fokozatosan.

 

Az egyedüli kérdés a Volánbusz Zrt mennyit veszít ezen a helyzeten?

Komoly pénzbe került az az új járműpark, aminek a többletköltségét a hitelszerződés lejártáig fizetni kell.

 

Előzmény: dundalk (61793)