A futómű egyáltalán nem kemény, sokkal komfortosabb a futóműve mint egy átlagos E90esnek.
A motorja 160 ló, viszont mellé 1090kg, tehát a 1,5 tonnás 150-200 lovas autók nem ellenfelek. S mellé sperrdiffi, bilstein futomű, 50-50 elosztás, iszonyat alacsony súlypont, stb...
S mellé a futóműve, a vezetési élmény más kategória egy roadsterben.
"Az egyik kabrió, a másik roadster. Az emberek hajlamosak egy kalap alá venni a kettőt, egyszerűen mert egyiknek sincs teteje. Pedig a két autó minden élethelyzetben másképp viselkedik."
"Nem először vittem versenypályára a kis roadstert, de a BMW után annyira intenzíven értek az ingerek, megint sikerült rácsodálkozni, milyen agilis és közvetlen, milyen mozgékony. Átsuhan a kanyarokon, ha íven megyünk, és közben folyamatosan mozgatja a fenekét; még driftelni is remekül lehet vele, és közben folyamatosan ontja az információt a sofőr felé. A BMW után az első körben nagyon veszélyesnek éreztem, de a másodikban már széles mosollyal az arcomon dobáltam egyik kanyarból a másikba."
Olvasd el ezt a tesztet, mert láthatóan autós kártyánál jobban nem értesz ehhez. :)
Te mitől ordítasz?Az egyik kabrió, a másik roadster. Az emberek hajlamosak egy kalap alá venni a kettőt, egyszerűen mert egyiknek sincs teteje. Pedig a két autó minden élethelyzetben másképp viselkedik. Tovább »
forrás: totalcar.hu