GPS Creative Commons License 2015.12.03 0 0 103976

 

Talán épp ezért működik ennyire pozitívan a dolog. Nem a fő profil a barkácsgép.

 

Pont ezért állhatna fent a veszélye annak, hogy mivel nem profiljuk, bénázzanak a szervizzel.

Pont hogy egy gép-profilú boltban kellene jobban működjön - de valahol olvastam, hogy egyáltalán nem így van.

 

Sőt, nem csak olvastam, hanem régebben(amikor többet jártam az Obiba és összehaverkedtem az egyik ügyfeles fickóval akiből később az áruház váltás-vezetője lett)  sokat beszélgettem az ügyfélpultnál.

 

Na, ott és akkor volt alkalmam megszámlálhatatlan többek között zöld (!)-Bosch gép kálváriáját végignézni, illetve végig hallgatni a csalódott Bosch vásárlók többé-kevésbbé kulturált megnyilvánulásait.

A legtöbbjük a második vagy harmadik visszavitelnél tartottak.

 

Egy öreg, olyan 70-es faszit meg is sajnáltam, ő azt mondta harmadjára viszi vissza a fúrógépet, amit ugyanolyan szarul kap vissza harmadjára is (kattog-recseg valami benne) - több hét várakozás után minden alkalommal.

Pedig mondta, hogy "Azért vett Bosch-t, hogy az kitartson neki élete végéig".

 

Kérdésemre az ügyfeles csávó is (nagyon fegyelmezetten bár) de széttárta a karját, hogy sajnos sok békát le kell nyeljenek a cseppet sem olcsó Bosch-ok miatt - pedig nem az ő hibájuk, hogy csak ennyit tud (vagy akar) tenni a márkaszerviz.

 

Ennek 5-6 éve - és nem tudom változott-e valami azóta. Ha igen, akkor gratula a Boshnak.

 

Részemről viszont - és ezt itt megígérhetem - nem fogok sem zöld Boscht, sem B&D-t venni SOHA.

.

 

Előzmény: kozso1 (103973)