Talán épp ezért működik ennyire pozitívan a dolog. Nem a fő profil a barkácsgép.
Pont ezért állhatna fent a veszélye annak, hogy mivel nem profiljuk, bénázzanak a szervizzel.
Pont hogy egy gép-profilú boltban kellene jobban működjön - de valahol olvastam, hogy egyáltalán nem így van.
Sőt, nem csak olvastam, hanem régebben(amikor többet jártam az Obiba és összehaverkedtem az egyik ügyfeles fickóval akiből később az áruház váltás-vezetője lett) sokat beszélgettem az ügyfélpultnál.
Na, ott és akkor volt alkalmam megszámlálhatatlan többek között zöld (!)-Bosch gép kálváriáját végignézni, illetve végig hallgatni a csalódott Bosch vásárlók többé-kevésbbé kulturált megnyilvánulásait.
A legtöbbjük a második vagy harmadik visszavitelnél tartottak.
Egy öreg, olyan 70-es faszit meg is sajnáltam, ő azt mondta harmadjára viszi vissza a fúrógépet, amit ugyanolyan szarul kap vissza harmadjára is (kattog-recseg valami benne) - több hét várakozás után minden alkalommal.
Pedig mondta, hogy "Azért vett Bosch-t, hogy az kitartson neki élete végéig".
Kérdésemre az ügyfeles csávó is (nagyon fegyelmezetten bár) de széttárta a karját, hogy sajnos sok békát le kell nyeljenek a cseppet sem olcsó Bosch-ok miatt - pedig nem az ő hibájuk, hogy csak ennyit tud (vagy akar) tenni a márkaszerviz.
Ennek 5-6 éve - és nem tudom változott-e valami azóta. Ha igen, akkor gratula a Boshnak.
Részemről viszont - és ezt itt megígérhetem - nem fogok sem zöld Boscht, sem B&D-t venni SOHA.
.