emem Creative Commons License 2015.11.22 0 1 6941

"A keselyűistennőt, Hekhbetet (Egyiptomban) gyakorlatilag élet és halál uraként tisztelték:"

 

hogy jön ide Egyiptom? Göbekli Tepében vagyunk. az egyiptomi keselyűistenről van feljegyzés, Göbekli Tepe esetében nem tudok ilyenről. te igen?

 

"Ebben az a fura, hogy a kézitáskákat nem tartod hasonlónak/azonos alakúnak a mezopotámiaiakkal, nem ismersz föl egy téglatestet, nem veszel észre egy hatalmas keresztet, viszont emberfejet látsz egy korongban.... amiről nincs semmiféle feljegyzés sem..."

 

itt más az, ami furcsa, és ezt már nem tudom figyelmen kívül hagyni. állításaid köszönő viszonyban sincsenek a valósággal, ellenben olyan kijelentéseket tulajdonítasz nekem, amelyeket nem tettem:

- a kézitáskák formai hasonlóságát soha nem vitattam, sőt

- a téglatestet felismerem, annak értelmezésével van bajom, pontosabban neked, mert a videóban körberajzolt kontúron kívül egyetlen egy tepei kőtömb sem szabályos

- az emberfejet nem én látom a korongban, hanem rajtad kívül mindenki rengetegen, szakértő tudósok, a téma avatott ismerői, és az azonosítást nem kizárólag formai hasonlóság alapján teszik.

- az utolsó megjegyzésed az impertinencia nonplusultrája. légy szíves olvasd végig a 6909-ben megadott forrásokat, értelmezd azokat, és utána revidiáld az álláspontodat, a korong, mint a fej-lélek szimbóluma általánosan elfogadott tudományos tény az adott földrajzi-kulturális környezet vonatkozásában.

a napkorongra vonatkozó állításodat ellenben semmi sem támasztja alá, sőt, szokás szerint saját magadnak is ellentmondasz, hiszen a videóban látható Nap szimbólum nem egy sima korong...

 

"Akár így, akár úgy, a keselyű nagyon valószínű, hogy valamilyen isteni attribútum, és ott van a kosárkák közvetlen közelében."

 

lásd:  szerinted az bizonyítja az azonosságot, hogy istennél van a tárgy, miközben az istent úgy azonosítod, hogy nála van a tárgy.

 

 

 

 

Előzmény: kitadimanta (6938)