Bakker Holland Creative Commons License 2015.11.10 0 0 116

Kedves Balogh Nóra,
ha elfogyott a megígért, megrendelés mellé járó ajándék Hollandiában, az ügyfélszolgálat az magyar irodából INGYEN tudja Önnek pótolni. Kérem, legyen kedves jelezni és intézkedünk.
ha pedig nem tetszik a meghirdetett ajándék, telefonos megrendelés útján kérhet helyette más ajándékot az adott szezonban kínált ajándékok közül.

 

Ha legközelebb olyan hölggyel beszél, aki nem udvarias, legyen kedves e-mailben megírni az esetet az ügyfélszolgálat vezetőjének a kapcsolat@bakker-holland.hu címre.
Ígérem Önnek, hogy intézkedünk az ügyben. Kollégáinkkal panasz esetén közösen visszahallgatjuk és kiértékeljük a beszélgetést (Eddig két ilyen esetről tudok).

 

Az árainkat azért nem szerencsés a Tesco-hoz hasonlítani, mert a Tesco a termékeire nem ad 1 illetve 5 éves garanciát.

A Bakker Holland ezzel szemben minden hagymásra, egynyári növényre, vetőmagra 1 év garanciát ad, minden rózsaára, sövényre, fás szárúra, évelőre pedig 5 év garanciát.

Ezen kívül minden egyes termékünk holland, többe kerül a szállítás, a tárolás stb., ez az oka tehát és a fentiek, hogy drágábbak vagyunk az említett bevásárlóláncnál.

 

Ha bármilyen segítséget tudok még adni, írjon itt, örömmel válaszolok, vagy keressen bennünket a kapcsolat@bakker-holland.hu címen, vagy hívjon bennünket telefonon:
+36 23 802 690

 

További szép napot kíván Önnek a
Bakker Holland

Előzmény: Nora Balogh (114)