benbe Creative Commons License 2015.10.22 0 0 424184

Te figyelsz is, vagy csak direkt mindig addig olvasol vissza, hogy feltétlen butaságot kelljen mondanod?

 

Fradi bőven kapacitása alatt üzemel, nem nagyon van, hogy nem tud fogadni. Viszont az állomásfej méretei miatt még lassújelmentesen is jópár perc, mire egy nehéz tehervonat kijár onnan, blokkolva mindkét vágány forgalmát (miközben sokszor utána Kelenföldön vissza kell járnia a már keresztezett vágányon, ha a 40-es vagy a 30-as fele menne). Ezen segít majd a harmadik vágány, így nem csak óránként 2-4 "ablakba" lehet kiküldeni tehervonatokat, és így fogadni is rugalmasabban tud. Nem utolsó sorban jópár vágány föl is szabadul az állomáson, így növelve a kapacitást.

 

Ez azért is szükséges, mert Kelenföld, mint bufferállomás megszűnt, így muszáj folyamatosabbá tenni Fradi üzemét.

Előzmény: manhattani (424183)