GOLAZ111 Creative Commons License 2015.10.22 0 0 424176

Ez nem oldja meg a 'sokkal lassabb', és a 'drágább' gondokat.

 

Anglia felé egyik sem lenne. Ott jó a vonat, ahol a közúti szállítás nehezebb. Ezért jár konténervonat Olaszország - Németország (korlátozások Svájcban és a Brenneren, sok török árú) és Svédország - Németország (Öresund híd, komp) között. Angliába sem olyan egyszerű eljutni. Kompozni kell, álmenekültek vannak, az alagúton úgyis vonattal kell menni. A vonat egy Kent megyei átrakással egyszerűbb és jobb lenne.

 

A Root Cause-nak (az eredeti oknak) azt tartom, hogy a vasút egyszerűen nem képes jobb teljesítményre. Akkor sem, ha az útja nagyobb részét jól működő forgalmisták között, nem lassújellel tele pályán teszi meg.

 

A zsúfoltságon nem sokat enyhít a jól működő forgalmista. Hollandiában épült egy úgy vonat csak a tehervonatoknak Rotterdamból Németországba. Ott nincs fennakadás. De az antwerpeni kikötőben egyszer 6 darab Class 66 állt egymás mellett. Várták, hogy végre elindulhassanak a tehervonatukkal. Hiába nincs lassújel, ha kevés a kétvágyányos alagút kapacitása.

Előzmény: manhattani (424158)