Dzsino3 Creative Commons License 2015.10.05 0 0 770

Sziasztok.

 

Érdeklődnék eléggé tuningolt vége kb max szakadékba hátszéllel 70km / óra, Piaggio 50 4T blokkról lévén szó.

Gyáriról, történő, Malossi variátor csere, és hátsó 107 es kuplung, vagy MALOSSI MHR Delta vagy Stage6 Racing kuplung MKII re történő cserével kapcsolatosan van -e valamelyikőtöknek érdemleges, gyakorlati tapasztalata??? Amit adtak hozzájuk, rugók, gyári görgősúlyok stb mennyire váltak be utcai használatban...??

 

Melyik alkatrész, kb mennyit hozott +++ ba a gépnek, fordulatszám tekintetében kb mennyivel nyitott később mint a gyári??

Illetve, mindeggyik cseréje bevált??

Vagy, hoz, hozott utcai használat álltal, elég előnyt??

 

Mivel sajnos, akiket én kérdezgettem ezidáig, szerelő haverok, stb... ki, ezt mondott, ki pedig azt. Fordulatszám, nyitását viszont, variátor esetében, gondolom, a görgőkkel be tudom lőni, Malossinál is, hogy pl pici fordulaton is nyisson ki, csak viszi magával a rugócseréket is, gondolom, és nem lessz, akkora nyomatékom, lenti tartományból indulva.... Gyári szett nagyon klassz, csak hátsó kontrasztrugó gyengének tűnik néha, de ugye ha már belenyúl az ember, lévén közeleg, a karácsony is, úgy gondolom, akkor Gyárit, Malossira kicserélni egyben. 

 

Várom véleményeteket, tapasztalatotokat.

Üdv.:Szalai Zsolt