gerge425 Creative Commons License 2015.10.03 0 0 26

Sziasztok

az alábbi történt velem a jofogásnál az elmúlt hónapban

mosógépszerelőként dolgozok és így mosógépeket is adok el

semmi baj nem volt több hónapon keresztül,egyszer csak a háztól házig szolgáltatásomat törölték..feladhatok hirdetést de nem szállítással

rá kérdeztem,hogy mi történ, válasz: panasz érkezett de adatvédelmi okokból nem válaszolhatunk. elküldtem nekik a vállalkozásom papírjait mindent hogy nem kamu vagyok..de a válasz ugyan ez volt adatvédelmi okokból nem adhatunk felvilágosítást. itt azt hittem én rontottam el valamit, aztán az üzlet társam is felregisztrált a saját adataival... 3 gépet vittek el a futárok,de ügyfélhez még nem kerültek ki,szállítás alatt, előre soroltuk a hirdetéseinket 4200Ft ért,majd melyet fogadtak majd 10 perc múlva törölték a fiókot,rá kérdeztünk ismételten mi történt.. a válasz az volt,hogy panasz érkeze és adatvédelmi okokból törölték a fiokot a szolgáltatást biztosították(ja 5 percre) így nem áll modukban a pénzt vissza fizetni

kérdeztük,milyen panasz mikor egy gép sem került ügyfélhez,ergo senki nem panaszkodhat. nem e valami rendszerhiba történt, majd vissza írtak,hogy a rendszerük tökéletes nem hiba,erre vissza írtuk,hogy ha tökéletes akkor ugyan mondják már meg,ha egy gép sem került ki az ügyfélhez ergo eladás nem történt milyen panasz érkezhetett. de természetesen jött a válasz igen a szokásos adatvédelmi...blabla...

szerintünk konkurencia áldozatai lettünk..

de senki nem nézi meg a panasz igazságát,hogy valós e? ezzel az erővel mi is kilőhetnénk a konkurenciákat 

a másik a 4200Ft 5 perce megadták,majd törölték a fiókot még is hol élünk,nem hiszem el,hogy nem lehet eladni már