gigabursch Creative Commons License 2015.09.24 -1 0 118887

Ennyit tesz két dolog.

 

Kezdem a másodikkal:

A fene nagy ukrán önérzet megspékelve az AEÁ seggnyalására irányuló Ojjópalyi Jujjdejós idiótizmus a teljes olyan szállítási kapacitást, ami ruszkikhoz menne megölte a Dunai szállítás maradékát.

 

Az első:

Azzal, hogy megnyílt a DMR, minden bajor és osztrák alapanyagaipar és feldolgozó ipar ami van, az az anyagot immár Rotterdam érintésével küldi a világtengerekre és senki nem fog bajlódni egy jóval hosszabb és jóval szűkebb áteresztő kapcitású Márvány-tengeri kapukkal, nem beszélve az Égei tengerről.

Itt csak annyi maradt, ami Levante+Közép kelet felé elmegy. Ennyi.

 

Gondolom a sok lelkes ember, aki döntnökként örvendett a DMR miatt Ausztriától keletre soha nem gondolt bele ebbe az apróságba, hogy ennek milyen következményei lehetnek.

 

A harmadik:

A Duna java hajózhatatlan nagy üzembiztonsággal a Fekete-tenger irányába.

Ugyan az MHE tett le meglehetősen vastag anyagot a Duna-hajózási stratégia asztalára, de olybá tűnik az elrendelő szerveknél vagy sok az analfabéta, vagy sok a érdektelen ember vagy csak annyi pénz volt, amennyi - s így nem lehet többet költeni.

 

De az egészben a legsúlyosabb az első érv, azaz a DMR.

Előzmény: riversea (118885)