Törölt nick Creative Commons License 2015.09.22 0 1 28

 

Szerintem az első adandó alakalommal, amikor csörgéseket észlelsz, cseréltesd ki a láncfeszítő olajdugattyús alkatrészt. Ne gyárira, hanem utángyártottra. Van ebből vagy 3-4-5 féle utángyártott típus. Arra, amelyiknek a legvastagabb a dugattyú oldalán az oldalfal. Ezt ha semmi gondod sincs, akkor is tedd meg úgy 100.000 Km környékén és aztán megismételve ennyi kilométerek után.  Ja meg vele a műanyag távtartókat is, amelyek botrányosan gyengék és törékenyek.

 

Figyelj oda rá: Ha alaphelyzetben gáz nélküli gyújtás után csörög a lánc, de az első gázadásnál abbamarad, ne hagyd magad elaltatni, megetetni azzal, hogy idő kell, hogy kialakuljon az olajnyomás és a láncfeszítő befeszítsen. Mert akkor már rossz a kocsid. Ha úgy jársz, csak nagyobb lesz a gondod. Cseréld azonnal az általam javasolt alkatrészt.

 

Saját 480 ezer forintos tapasztalatom itt olvashatod, te elkerülheted és megúszhatod ennek töredékéből:

 

http://vilagnezet.blog.hu/2015/09/22/vw_tsi_motor_lancfeszitese_a_masik_csalas

Előzmény: Daddy69 (25)