GyurCI800R Creative Commons License 2015.09.19 0 0 78413

Több okból:
- Aki "megálmodta" ezt annak ez az érdeke
- Az állam azért fizet ki 6 MdFt-ot hogy "itthon adózó"(?) cégeknek képezzen soföröket
- Vmi képzési támogatást fognak kapni a résztvevők, amit a cégek fizetnek

"Az OFA a – BKK-val szerződésben álló, autóbuszokat üzemeltető – VT-Arriva Kft.-vel közösen kidolgozott új képzési rendszerének mintájára indul el a most bejelentett program. A konstrukció lényege, hogy a képzést a kormány finanszírozza, az esetleges ösztöndíjat, illetve végzés után a munkahelyet a fuvarozók biztosítanák a hivatásos jogosítványt megszerzőknek.
Ebben a konstrukcióban a VT-Arriva az idei évben 300 fő új buszvezető munkavállalót képzett ki, akik a képzés után azonnal munkába is állhattak."

A buszos képzés úgy zajlik hogy van egy tájékoztató, akinek tetszik az kap időpontot egy szimulátoros vezetésre.
Utána jön az orvosi 2.csoport és a PÁV II vizsgálat
Aki megfelel azzal tanulmányi szerződést kötnek, havi netto 50.000ft "ösztöndíjat" fizet a VT-Arriva (ez sajnos sokaknál el is megy a tanfolyamra járásra)
A képzés utolsó 2 hónapjára már munkaszerződéssel bruttó 105.000Ft-ot fizetnek.
A szerződésben 2 évet kell aláírni a B-s jogsival rendelkezőknek és 1 évet annak akinek van már C kategóriája.
Az oktatás szerződéses autósiskolánál folyik, e-learning nincs.

Előzmény: Törölt nick (78412)