tiszmo Creative Commons License 2015.09.16 0 0 10287

Hát azt észre vettem, hogy a paypal nem foglalkozik a részletekkel.

Csak azt nem bírom elfogadni, hogy nem én hibáztam, én azt összeget küldtem, amit az eladó kért: nem kevesebbet, nem hamisat, nem más "pénznemet", ő volt az, aki hibázott, figyelmetlen volt, és a paypal ezt figyelmen kívül hagyja.

Még, ha vissza is küldeném ( ami persze esélytelen, mert a postaköltség a termék árának kétszerese lenne, és azt nekem senki nem adná vissza), mi rá a garanci, hogy a következő termék már a leírásnak megfelel?

 

Ezt a történetet már buktam, csak nem értem, miért azt védi a paypal, aki hibázott?

És miért nem tudok senkihez fordulni?

 

Köszönöm, hogy Te legalább válaszoltál, mert a paypal asszisztens még erre sem méltatott!!!

Előzmény: C. Vieri (10286)