tiszmo Creative Commons License 2015.09.15 0 0 10283

Sziasztok,

szeretnék segítséget kérni az alábbi témában:

ebayról vásároltam egy autóalkatrészt paypalon keresztül fizettem. Meg is jött a csomag, amiben két egymástól eltérő, nem a hirdetésben szereplő típusú termék érkezett. Jeleztem az eladónak, és hosszas levelezés után abban állapodtunk meg, ( a vételárat nem akarta visszafizetni, és akkor a posta- és vámköltséget nem is említem) hogy küld egy másik terméket olyan módon, hogy nekem ne kelljen még egyszer semmit fizetnem. Azt ígérte, küldi a tracking numbert is. Mivel a rossz termék részemről való visszaküldése elég magas összeg lett volna, ettől az eladó eltekintett.

06.28. óta még mindig nem kaptam tőle semmit. Mivel nem tudtam vele zöld ágra vergődni, a paypalhoz fordultam segítségért. Már az escalation claim-ot is elindítottam, mire a paypaltól azt a választ kaptam, hogy küldjem vissza az eladónak a rossz terméket, és adjam meg a tr. numbert.

Ez egyszerűen nonsens, hogy nem az én hibámból történt az eset, én nem azt a terméket vettem meg, amit az eladó küldött, és még én küldjem vissza borsos áron a csomagot?

Sajnos nem tudok a paypalnak erre az utolsó hozzászólására reagálni, mert a rendszer kéri tőlem a tr. numbert.

Írtam a paypal asszisztensnek is, amire azt a visszaigazolást kaptam, hogy 24 órán belül reagálnak levelemre, de már lassan 72 óra is letelik, és nem reagálnak.

 09.19-én lezárják az esetet, ha nem reagálok.

Mit tegyek?