Tavasszal (szervezőként) javaslatot tettem az Illetékesnek, az általad ismertetett folyamat egyszerűsítésére. Megspórolva több millió Ft-ot, nem kellett volna "eltartani" a Postát és fölösleges adminisztrációtól mentesíteni az ott dolgozókat.
Felajánlottam közreműködésem minden ellenszolgáltatás nélkül! (Évtizedekig nagyobb állománynak voltam rendszergazdája mint ez.)
A válaszban az volt a lényeg, hogy miért NEM lehet kivitelezni és milyen jogszabályok akadályozzák az Önkormányzatokat. Világ életemben utáltam az olyan embereket akik tehetségtelenségüket arra használták, hogy keressék mit, miért, hogyan nem lehet megoldani!
Az "ügyfélszolgálati" személyzet (Papcsák "hagyatékok"!) lecserélését, illetve megszüntetését is javasoltam. Miért nem lehet közvetlen kapcsolatban intézni problémáinkat az ügyintézővel, mint régen? Soha nem volt ekkora portaszolgálat, ügyfélfogadási időben bemehettünk ahova kellett.
Máshol is közzé kellene tenned ezt a felháborító hozzáállást.
Hívd fel a Polgit, (872-9168) hogy utasítsa az "ügyfélszolgálat"-nak nem nevezhető munkatársait ezen levelek iktatás nélküli átvételére, vagy tegyenek ki egy dobozt, amibe bele lehet dobni, (maguknak, magunknak spórolhatnának).