Törölt nick Creative Commons License 2015.09.07 0 0 48

Szép napot mindenkinek.

Nem tudom jó helyen kopogtatok-e a kérdésemmel?

Vettem használtan egy Toro Benzin motoros fűnyírót (kawasaki motor)

Na és itt kezdődik a hiba :(

a kawasaki motor OHV rendszerű a lényeg mikor meg vettem már akkor is furcsálkodott de mivel nem ismertem ezért nem mertem mondani hogy rossz.

A lényeg az egész blokk szét lett szedve ki lett pucolva ami kopott volt cserélve. (Gyűrűk)

Most össze rakva indítanám de nem megy előtte indult de gyengécske volt aztán bele fulladt a fűbe.

Most meg a gyertyát ha ki veszem csont száraz ,Rá jöttem magam is hogy a karburátor lesz a ludas csak nem tudom mit tegyek vele?

Már szét szedtem vagy 3x ki pucoltam de nem jó! olyan mind ha az úszó nem tudna eléggé le menni és ezzel nem nyitná ki a tűszelepet és nem kapna benzint a motor.

(ha légszűrőnél fecskendezek be benzint indul fél húzásra amíg csepegtetem a benzint addig jár a motor is)

 

A fő kérdésem: műanyag úszós karburátornál hogy lehet állítani a szintet?

Vagy milyen karburátorral lehetne ki helyettesíteni a sajátját hogy jó legyen?mert ez ugye nem mai darab és lehet a belsejében a régi benzin meg döglött és az dugítja el.

vagy mivel lehet a régi benzint fel oldani teljesen vagyis a maradékokat is ami esetleg a dugót okozza?

 

A másik kérdés: A lég szűrőbe van kötve oldalról egy gumi cső, abból ha el indítom a gépet mindig jön az olaj. de miért?? van annak valami oka??már hogy ott jön az olaj.(most kapott új gyűrűket köztük olajlehúzót is!! Akkor hogy vagy miért.??

 

Köszönöm a türelmet.

És az esetleges segítséget.