kiggyo Creative Commons License 2015.08.21 0 0 56492

A gázban az a legnagyobb gáz hogy nincsenek egzakt mérések, mindenki tippelget. Ez pedig nagyon hiányzik, tekintve hogy több millió gázos autó fut az utakon. Sok db sokat futott gyári cng autót láttam, flashlube és egyebek nélkül vígan üzemelni.  Láttam hollandiában újkorában átalakított, 250ekm-t futott mazda5-öst, úgy járt mint a doxa óra. Abban volt flashlube. Vajon amiatt volt jó vagy a jó beépítés miatt? 

Aztán ott van az ugyanolyan jó tumap adalék, amit a gáztartályba kell nyomni. Ott folyadék fázis sincs, mégis működne?

Van egy gázmotoros hőszivattyúnk, 2000ccm toyota motoros, földgázról megy, 10ezer üzemóra az olajcsere periódusa!!! Ennél többet elment már, és a szelepeit nem nézték még. Mondjuk nincs kihegyezve, 40le körül ad le, 2000 fordulatig pörög. Ha ez a titka (terhelés) akkor minél nagyobb motor annál jobb, mert keveset megy nagy terhelésen.

Az egyedüli amit tehetek hogy sűrűn mérem és regisztrálom a szelepfogyásomat és utólag rájövök jó döntés volt-e a gázozás vagy sem. Esetleg a saját lelki megnyugtatásom miatt berakok valami szelepvédőt, lehet annyit ér mint a homeopátia.

De mostmár érdekel annyira az ügy hogy belekerül a gáz, elvileg a legkomolyabb műhelyben, és meglátjuk.

 

Előzmény: Csanak,p (56491)