Bevallom neked, valamikor anno autószerelő inasként is, meg a Technikumban is tanultuk a különböző légfék rendszereket, de a gyakorlatban soha nem kerültem velük kapcsolatba, így elég sokat felejtettem. :-(((
Arra emléxem, hogy amikor én a Gépállomás kötelékében a 45-össel dolgoztam, volt a brigádunkban olyan K25-ös, amin volt kompresszor, az légfékes pótkocsit húzott. Az tudom, hogy maga a rendszer nagyon érzékeny a koszra, a vízre, vagy az olajra.
A leírásodból azt veszem le, hogy akkor nem a sajátod a traki, csak valamilyen cégnél dolgozol vele. Ami az alkatrészek minőségét illeti bizony itt is érvényes, hogy olcsó húsnak híg a leve. Pedig az MTZ gyár mind a mai napig működik, tehát biztos lehet hozzá megfelelő minőségű alkatrészt is kapni. Csak a fő csapás irány nem az, hogy a traktoros kényelmesen tudjon dolgozni, hanem az, hogy a tulaj gazdagodjon. Na, ez a két dolog bizony üti egymást. :-(((((
Hová való vagy, ha ez nem szolgálati titok?