bano1 Creative Commons License 2015.07.30 0 0 13162

Tegnap este nem bírtam magammal. Rákerestem a neten és találtam valami orosz youtube videót, amiben szépen bemutatjk egy Aveo MKI szétszedését. Tökéletesen passzol minden a Kalossal, így kiszedtem a műszeregységet. Három féle úveglábas izzó van benne, három méretben. A legnagyobb 3W-os, de zöld gumisapka van rajta (nem tudom kapok-e ilyet autósboltban), ez adja a háttérvilágítást 5 db van belőle (2 a kilóméterórában van, 1 a fordulatszámmérős egységben) a közepes szintén 3 W-os, ezek a középső egység visszajelzői (kontrollámpái), ebből is 5 db van. A legkisebbre nincs ráírva hány W-os, de ez világítja meg a kilóméterórában az LCD kijelzőt és ez a tartalék üzemanyag kontrollámpája is, de gyanítom ilyen van a műszerfali kapcsolók háttérvilágításában is. Felfedeztem ugyanis, hogy a fütés irányváltó és a fütőmotor szabályozógonbjában sem tökéletes a háttérvilágítás.

 

A váltókulisszát is megnéztem. Maga a kulissza nem lötyög, hanem alatta a motortér felé rudazatnak fan egy kisebboldalirányú és egy jelentősebb előre-hátra irányú lötyögése. Elöl a váltónál nem láttam lógást. Valahol ott lehet a probléma, ahol a rudazat és a bowden találkozik...

Előzmény: Ken_Block (13161)