bano1 Creative Commons License 2015.07.29 0 0 13159

Köszönöm!

 

Éppen 120 ezer van a vasban, ezek szerint aktuális... már csak egy jó szakit kellene találnom, aki megcsinálja... Állapotfelmérésen azt mondták, a jobb oldalon lóg a gömbfej, ezt hozzácsapnám.

 

Megnézem az ecser határában lévő boltot/bontót.

 

Gondolom érdemes vízpumpát is cserélni, nem lesz benne újabb 60 e km...

 

Km óra alatt az analóg egységet értem, abban sötét a használt tartomány (ha fordítva lenne, nem érdekelne). Gondolom két izzó van benne, azokból kellene cserélnem a bal oldalit, vagy "ha már..." alapon mindkettőt. Ha nem kell hozzá spéci szerszám, csak türelem meg kézügyesség, nem lesz gond, de jó lenne tudni merre induljak.

 

A rádió/kvarcóra ügyében villanyszerelőhöz kéne mennem? Nem gyári rádió van a gépben, valószínűleg elkötöttek valamit. Nem lenne nagy varázslat rendesen megcsináni, csak tudni kéne honnan érdemes levenni az álladó és a kapcsolt +-ot.

 

Tegnap beszereztem egy új váltószoknyát, majd valamikor bepattintom.

 

Még egy kérdés jutott eszembe.

 

Elég durván lötyög a váltókar. Gondolom valami stift van kikopva... Merre keressem a bibit a kulissza alatt (benne), vagy elöl a váltónál?

 

Előre is köszi!

Előzmény: Ken_Block (13157)