SuedBahn Creative Commons License 2015.07.29 0 0 9495

Komam!

 

 

1.:

Megtisztelnel, ha az origi (=az altalam adott)  nick-nev -emen szolitanal!

Remelhetoleg ennek nincs reszedrol sem akadalya ...

Koszonom elore is (Tudom, hogy kepes vagy ra, csak akarnod kell!).

 

 

2.:

Valaszolva az iromanyodra (belinkelt cikkedre):

 

 

/// a meglévő Mediterrán vasúti korridorra eső Bajánsenye - Hodos vasútvonal mellett megfontolandó

/// egy második magyar-szlovén vasúti kapcsolat kiépítése is.

 

Persze, persze, hisz Hodos-on NEM fer el az a sok sok napi teher vonat, meg IC es EC es minden egyeb...

 

 

 

 

/// Ez a Zalaegerszeg-Rédics-országhatár-Lendva-Beltinci irányban történne, csatlakozva a

/// Mediterrán vasúti korridorhoz.

 

Ha Slovenia -nak erre (a felesleges Beltinci - Lendava szakaszra) van penze, akkor miert is ne?!

Bar, ha logikusan bele gondolunk, akkor az SZ-nel is lenne mit INKABB felujitani, nem ilyen hulyesegekre kolteni a penzt...

Mj.: Ormoz - Cakovec - Lendava OK lenne, most mar jogi akadaly sincs, inkabb azt ujitanak fel, HZ es SZ kooepracioban...

 

 

 

 

 

/// Jelenleg azonban a meglévő vasúti kapcsolat kapacitása nagymértékben kihasználatlan, ezért

/// új vasútvonal megvalósítását a magyar és a szlovén fél sem tartja időszerűnek.

 

Pedig olyan OKOS es szakmailag HOZZAERTO "szakember garda" tervezte meg a szukseges min. felteteleket ehhez a Hodos-i atmenethez!

Hogy lehet, hogy megsem jott be ANNYIRA a business, mint ahogy tervben volt? Azaz hogy a "vasuti voros konyvben" kisse mas all(t), mint a valosagban ami van...

Ilyen letezhet?! 

 

 

 

Hany teherrel megy ma tobb ki Hodoson, mint Gyekenyesen? Avagy hany vagonnal? Vagy mennyi arutonna? Stb...

Pedig az egyik fenyes, EU-s korridor, a masik meg leharcolt es "csak" a HZ-hez kapcsolodik ...

 

Es mindezt ugy, hogy meg nem is azonos a jogallasa Hodosnak es Gyekenyesnek: Habar EU-s atmenet mindnketto, de az egyik Schengen-es mig a masik nem ... Es mar most sem olyan nagyon egetvero a kulonbseg ...

 

 

 

 

/// Szlovéniában a Rédics-Lendva vasúti kapcsolat megvalósításában szakmai előfeltételként szerepel

/// a Lendva-Beltinci közötti szakasz megépítése, ami nélkül nem jöhetne létre kapcsolódás a szlovéniai hálózathoz.

 

No es KI irta elo ezt a "szakmai feltetelt"??? A helyi polgarmesterek vagy lakosok garmadaja, aki annyit ert a vasuthoz, mint en a genetikahoz?

Ha van penz ra (SAJAT), akkor NINCS gond, csak tessek...

EU-s penzt VISZONT inkabb ertelmes dolgokra, please! 

(Mj.: Ertelmes -be meg (esetleg) beleferne a Lendava - Redics visszaallitas, es ZEG-ig ill. Cakovec-ig megtuningolas, de 160-as alepitmeny es 120-as felepitmeny, ETCS-el, stb. rendezo pu.-ok a vonal menten HOT feleslegesek, ahogy a 25-oson is vegig (peronok, lift, torpe es orias tolatasjelzok, stb....)

Ettol persze meg sokan (a kornyekbeliek, akar Te is, stb.) almodhattok nagyot, ahogy Hodos-sal is tettetek es meg tan ma is teszitek, hisz ahogy megmondtak "fellulrol" is: "Merjetek nagyok lenni!" ....

 

Na, joszombatot akkor Komam!

 

Előzmény: Aln 663 1189 (9493)