Ég és föld a Kravtex és a VDL buszai között a gyártástechnológiai különbség.
És ez a vételárban is megmutatkozik...
Egyébként a legkorszerűbb buszgyár az országban, de szerintem európai viszonylatban sincs miért szégyenkezniük. A típusból és elődeiből fut pár száz az országban, szóval van referencia, üzemeltetési tapasztalat bőven.
És a pécsi rendelkezésre állásuk sem volt valami jó a kezdetekben.
Ez fórumos infó vagy esetleg van hozzá valami hivatalos forrás is? Ráadásul ha jól emlékszem, a pletykák szerint inkább a Citadellek voltak problémásak.
+ a BVG buszaiban az LE kialakítás nem annyira zavaró a két ajtó miatt.
Nem vagyok valami nagy rajongója az LF kialakításnak (főleg nagyvárosi relációban), de Budapesten is fut(ott) egy csomó ilyen, most éppen azon megy a sírás, hogy jöjjenek vissza a Localók...