Főlökött Creative Commons License 2015.07.18 0 0 45210

A "szalaghossz"  nem igazán mérvadó, hanem a nyomaték a lénneg - ami rá hat - mármint az illetékes tárcsára - így közvetlenül a szalagra fog majd hatni - ami a tárcsán van (!) :) Ha a nyomaték túl magas, nyúzza majd a szalagot - akár hol is van - elején - végén - közepén - így az mechanikailag sérülni fog majd - meg fog nyúlni a szalag mechanikailag -> visszafordíthatatlanul / kötözőnek tán jó lesz majd, a szőlőhöz-szőlőtőkék mellé/. Nem véletlenül vetettem fel, ezen problémát annó ! - az A-88 tervezésénél......tettem mindezt. Mivel megoldandó probléma lenne - lett volna !

Főleg a mindkét oldali nyomaték méréssel és folyamatos - korrigált - fékállítással - illetőleg súllyozott adatfeldolgozással kombinálva tettem mindezen előterjesztést ! / Van akiknek ez is magas volt, mint lónak a hátúszás !:)/ Akkor-annó lefikáztatok :) Gondoljuk csak végig, a fő problémát ! Nem is véletlenül tettem a megjegyzésemet ! Elgondolás, egyeseknél gondolkozás tárgyát képezte, mármint az alap probléma és annak tényleges megoldása. Másoknak pedig kötözködési alap volt mindez :)

Tetszik tudni, van aki fogja agyilag, van aki nem, amint említettem :) De a felvetődő kérdés igen érdekes és elgondolkodtató is egyben, főleg annak a megoldása :)

Trollok pedig élvezkedtek :) Tudatlaságuk mélyében fürdőzve tették mindezt :) De édesek - aranyosak voltak ténykedésükkel !

Sajna annak, aki érdemben akarta a tényleges megvalósítást véghezvinni, annak felesleges dumcsinak - időtöltésnek tűnt, az egész ténykedés !

 

És még mindíg ott tartunk - az elején, hogy 'felesleges' folyamatos nyomatékmérés és annak eredményei - annak pozitív hatásai mik is lehetnének számunkra előnyösek :) amit ki kellene használni :)

Egy Fórumos kolléga már rátapintott ennek lényegre, de szerintem nem ragoztuk tovább,  a fő problémát. Szalag pálya teljes egésze - annak feszítése - húzása - fékezése.............. határokon belül :) - mechanikai - sérülések paraméterein belüli szabályzásban :)

 

Mint említettem én is, és a kolléga is, ebből mindenki  tanulhat - tanulhatna egy kicsit :) Mint mindíg, osztom véleményét, azért is és főleg azoknak, akik véleményére adok, mert az Ö véleménye legalább számomra mérvadó kategória.

Előzmény: ***RS*** (45208)