Törölt nick Creative Commons License 2015.07.04 0 0 84676

Bar nem tudom, ezt akartad-e mondani, de szerintem ez a lenyeg: aki hulyen kozlekedik, az mindegy, biciklin, vagy autoban ul, hulyen fog kozlekedni. Nem hiszek sem abban, hogy a kerekparosok kozott, sem abban, hogy az autosok kozott statisztikailag kimutathato lenne a hulyek tobbsege. Oda kellene figyelni egymasra, es betartani a szabalyokat. Ami egyebkent mifelenk eleg jol mukodik. Autoskent a mindehol jelenlevo "Think bike, Check your mirrors" figyelmeztetest komolyan veve, a dugoban araszolva nezem a tukrot es lehuzodom a jobbrol-balrol feltuno kerekparosok/motorosok elol, es ezzel nem csak en vagyok igy, a nagy tobbseg szamara ez termeszetes. Soha nem fordult meg elo velem, hogy ha egy belathatatlan utszakaszon lelassitottam egy bicajos mogott a szuk uton, a mogottem jovon azt lattam volna, hogy idegbajt kap es folyamatosan keresne a kiugrasi lehetoseget, kivarjak szepen a sorukat. Persze ez nem London, ez a videki Anglia. 

Mivel biciklire csak hobbibol ulok (oda-vissza 40 merfold a munkahelyem), kerekparoskent konnyu dolgom van, tobb tizmerfold, autouttol elkulonulo bicikliut van itt, gyonyoru kornyezetben, mindig van hol tekerni. De hogy ne legyek teljesen off: szerintetek ez megepult volna, ha nem no ilyen mertekben a kerekparosok szama? Az ordogi kerekparlobbi nelkul elofordult volna, hogy egyaltalan elkezdenek kerekparutakat epiteni? Szerintem nem, lesoportek volna az asztalrol azzal, hogy nincs ra igeny. Es szerintem ez a helyzet Londonban is, mivel egyre no ra az igeny, ezzel parhuzamosan egyre hangosabb lesz ez a reteg, egyre tobb kerekparut fog epulni. Egy akkora varosban persze ez sokaig fog tartani, mar csak azert is, mert nehez megoldani.

Azert az sokatmondo, hogy az eredeti felvetesnel a legtobb kommentelonek eszebe sem jutott, hogy kerekparutra gondolt aknot, pedig szerintem rogton egyertelmu volt...

Előzmény: cam aro (84675)