No, véletlenül egy téma, amit már csináltam :D
A 17.5-es karbi nem nagy az 50-eshez (bár tény, hogy 70-es hengerhez ~kötelező, de az 50-es is kellemesebb vele, mint egy 12-essel).
Naszóval hogy sok vagy kevés az anyag, legegyszerűbb gyertyaképpel nézni. Bemelegedve el kell kenni, nyélgázon húzni 10-20 másodpercig, majd gyújtást levéve gyorsan megállni (sokak szerint a gázt végig húzva, ez számomra nem tiszta, de fogadjuk el). Megállás után azonnal gyertya ki, és a színe megmutatja, dús-e vagy szegény a keverék (nyilván a világos, szürkés az a kevés anyag; a túl sötét a sok, a fekete ha túl sok az olaj. Őzbarna királyság.
Ja, és csak a főfúvókával nyilván a nyélgázt lehet ellenőrizni, részterhelésen az alapjárati is belefocizik a témába.
Főfúvóka esetén nem drága egy készlet, aztán abban van 75, 78, 80, 82, 85, 88, 90, 92, 95 és 98 mondjuk, nem csak 80 után 75, hanem van közben 78-as lépcső is, de külön is vehető ;)
Aztán persze a szokásos lépések (melegen veszed el a levegőt, amíg el nem kezd fulladozni, negyed csavarás vissza, majd alapjárati csavarral belövöd az alapjáratot, és irány gyertyaképet nézni.
Én ezt végigcsináltam anno, csak közben a henger, kipuff és a karbi mellett a hajtás minden elem új volt, tehát közben görgőzni is kellett a variátort, meg kuplungrugókat belőni, szóval elvoltam vele úgy két napig, de király lett :D