ádibébi Creative Commons License 2015.06.05 0 0 111745

eleve a dízel csak 80 fok (én azt ismerem. benyásról majd Zoly, Őrmi, Tisvol, vagy a többiek). szóval ha én leállítom, nekem nem megy feljebb a hőmérséklet (vagy nem mutatja). Igaz, nekem a ventim sosem jár, kivéve ha megy a klíma. És egyszer előfordult, hogy bekapcsolt, télen, amikor több centi vastagon ráfagyott a hólé az egész hűtőre, és hegynek fel konkrétan felforrt a vizem.

Amúgy meg vannak szabva a határértékek, hogy hol nyit a termosztát, hány foknál kapcsol a venti egyes fokozat, és mikor a kettes. De ez utóbbi elég magasan van, asszem 106 fok. Szóval ha leállítod, és a leállás miatt ugyan tovább melegszik egy ideig lokálisan, de mégsem éri el a 106 fokot, akkor nem fog kapcsolni a venti.

 

szerintem ez a programozás, vezérlés sokkal kényelmesebb megoldás, mint a ford fusion 1,4 tdci, ahol pl ha kell, ha nem megy a venti 2. fokozaton, ha benyomtad a klímát. Azaz indítózol, és onnantól amíg le nem állítod, az autó bőg, mint egy szélgép. az én ventim csak akkor indul el, ha nyáron álló helyzetben klímázok (igaz, ennek nem így kéne lennie, de nálam nem működik az egyes fokoaz, ami a klímával azonnal bekapcsolna, ha jó lenne. de valami hőellenállás elpukkant benne, Zolysziszi meg nem bírja kitalálni már két éve, hogy milyen ellenállásról is van szó... pedig ha meglenne, akkor kb 27 forintból jó lenne megint...). De amint megindulok vele, a venti bekussol.

Előzmény: kisbenga (111744)