Törölt nick Creative Commons License 2015.04.12 0 1 32867

Szerintem Dutrákban meg hasonlókban nem is lesz. Ha a csapágyban benn az anyag és a kosár nem hull darabjaira, akkor sok látható különbség nem lesz a drága és olcsó közt. Egy Dutra nem produkál túl extrém körülményeket sem hő sem fordulat terén. Más egy krossz motor vagy robogó ahol már amúgy is C4 kell és a méretekkel is spóroltak.
Akihez járok motor felújító mondta, hogy alapszabály idehaza, hogy főtengelycsere/javítás az csapágycserével is jár. Ami igaz is, ZKL vagy ZVL vagy KG stb. csapágyaknál. Az SKF meg Nachi  meg volt hogy 3 főtengelyt is túléltek nála mert azokat visszarakta...az áruk miatt.

Már pár évvel ezelőtt találkoztam a munkahelyemen egy kanadai gépben piezzos csapággyal. Ha nem is ilyen volt, de már drótok álltak ki belőle.
http://www.autogyar.hu/auto-vilag-piac/intelligens-csapagyak-az-intelligens-gepek-szolgalataban-20150402
Szép halál lesz ha elterjednek. Az amúgy ép és egészséges csapágyat lehet majd cserélni egy kis elektronikus bisz-b@sz hibája miatt. Ütni meg nem szabad. Bár aranykezű mesterek már ma is azt állítják, hogy a csapágy márkánál fontosabb "hogy szereled be"! :)))

Előzmény: dutrancs (32866)