Amennyire emlékszem abból az időből, meg ahogy láttam is, hogy fényképezni voltam, háromvágányú volt. Arról a hosszú vágányról, amit berajzoltál, nem tudok, hogy lett volna, azt húztam ki kékkel.
Elvileg logikus lett volna egy vágánykapcsolat a tatabányai irányba, azt rajzoltam be rózsaszínnel, de azt hiszem, nem volt váltó arrafelé beépítve.
A csillepálya a vágányok fölött érhetett véget, vagy közvetlenül mellettük. Az az igazság, nem tudom, billenőcsillék jártak-e rajta, vagy Bleichertek, de vagy közvetlenül ürítették őket a MÁV-vagonokba, vagy valamilyen emelő-buktató szerkezettel.
![](https://img.index.hu/imgfrm/9/2/5/8/THM_0012829258.png)
![](https://img.index.hu/imgfrm/9/2/6/7/THM_0012829267.jpg)
Billenőcsillénél a dolog egyszerű (mondjuk, itt mozdonyok vontatnak).
Billentés Lyukóbányán.
Bleichert-csillénél...
...ez ugyan egy emlékmű, de a csillét befogatják egy ugyanilyen szerkezetbe, és átfordítják.
...ahogy a nagy vagont, mert csillés képet erről hirtelenjében nem találtam.
Itt egy kép a Pilisből. Csak a fácánosi osztályozó nem volt nagyobb a bal oldali kis épületnél.