Dani Langó Creative Commons License 2015.03.12 0 0 939

Nekem is volt egy kellemetlen ügyem a kiadóval miszerint kaptam egy hibás számot kb 5 hónapon keresztül húzódott betelefonáltam és mondták hogy vigyem be a boltba ahol vettem bevittem de nem tudták kicserélni mivel nem volt már , igy rendeltek egy másik példányt . eleinte hetente telefonáltam hogy mi van a kérdéses példánnyal és mondták, hogy nincs raktáron meg várjak türelemmel arra míg érkezik nekik egy másik szám az ügy végén már hetente töbször is telefonáltam és kezdtem begurulni. mikor már kezdtem egy kicsit erőteljesebb stílust alkalmazni akkor mondta a nő (megjegyzem mindig ugyanazzal a 2 nővel beszéltem) hogy nem kellett volna visszavinnem az üzletbe mire én azt válaszoltam, h ő mondta természetesen tagadta  majd hitegettek meg a türelmemet kérték (aminek már elégé nagy hiányában volktam) rákérdeztem arra hogy a beszélgetésről készült hangfelvételt vissza lehetne-e hallgatni ami bizonyítaná igazamat erre kaptam egy olyan választ , hogy mivel nem tudni az első telefonálásom pontos időpontját(óra perc) igy nem lehetséges na én bementem a telenorhoz és lekértem szinte féln éves telefonbeszélgetéseim listáját mikor meg lett a dátum akkor az volt a kifogás hogy azz ilyen régi felvételeket nem örzik . na itt telt be a pohár és bejelentettem, hogy a fogyasztóvédelmet fogom felkeresni erre kérték a türelmemet (és szerintem rájöttek. h ők b.szták el) ez volt egy csütörtöki nap és válaszként keddig adtam nekik haladékot. és mit ad isten hétfő délután csörög a telefonom hogy hova küldhetik a lapot .

de hogy lekopogjam azóta nem történt ekkora fennakadás (csak egyszer de akkor még a boltban ki tudtam cserélni )

üdv : Dani

Előzmény: Kicsike85 (925)