Az égéstérröll volt szó, hadd ne térjek már ki minden apró részletre, hogy minden jó-e :))
A kompressziómérözés is csak abban az esetben lehet jó, ha újak v. igazán újszerüek a hengerperselyek, gyürük. A 2-es henger ugyanis kissé jobban szokott kopni, így aztán ha használtak már, sosem lesz egyforma.
De ha szabad, én teljesen elvetném a kompressziómérövel való beállítást, mert a kopottabb hüvelynél talán nem is lehetne elég alacsonyra tenni a hengerfejet, és akkor szét is repeszti a gumigyürüket már összerakáskor.
A legbiztosabb beállítás az lenne, ha ( szelepbecsiszolás után v. új hengerfejekkel ) olajjal feltölteni a leszerelt hengerfejeket egyenként, megmérni hány köbcenti megy bele, s annak megfelelöen állítani.
2 hengernél nem olyan nagy munka, mint a 6 hengernél, de igen aprólékos.
És talán fölösleges is ;)