Ok, tehát nem lett megbontva a vezérlés, meg az adagoló.
Akkor marad a többi kérdés: van gázolaj, vagy buborék az adagoló előtti átlátszó csőben?
Ha nincs buborék, és a nagynyomású csövek gázolaj jön, akkor be kell indulnia. Ha be-beindul, de utána leáll, akkor még mindig levegősödésre gondolnék. Ha a nagynomyású csövekben van levegő, akkor nem fog beindulni (vagy csak nagy szerencsével, meg az önindító kínzására).
Esetleg a résolajcsöveket lecserélhetnéd. Nem biztos, hogy bármi baja van, de sokba nem kerül, és tud szívatni.
Próbáld meg valakinek a segítségével légteleníteni: lelazítani lelazítani a nagynyomású csöveket, valaki indítózik, és amikor már rendesen jön a gázolaj az adott nagynyomású csőnél, akkor azt lehúzni. Aztán sorban a többit is, amikor megjön rendesen a gázolaj. 3., 4. után lehet hallani, hogy kapkodja, el fog indulni.