Elnézést kérek tőled, de csak részben van igazad. Szóval:
A kalóz kék jelzések felfestése Hernádcécén rendkívül inkorrekt volt, ebben egyetértünk.
"A hivatalos OKT út a Fancsal - Abaújdevecser - Encs - Gibárt - Hernádcéce irány."
Ebben sincs ellentmondás köztünk.
"Nincs és nem volt régi és új útvonal. Mindig ez volt ... az OKT nyomvonala."
A hobo-bobo által mellékelt, 60-as évekből származó OKT igazolófüzet részlet térképvázlata (48166. hsz.) ennek azért rendesen ellentmond. Könyörgöm, a "Másfél millió lépés ..." stábja sem a Gibárt - Encs - Abaújdevecser - Fancsal útvonalon haladt.
" ... és a jövőben is ez lesz az OKT nyomvonala."
Mennyire távoli jövőben? Idén? 10 év múlva is? A XXII. században is? Ha Gibártot elfoglalják a pirézek, akkor is? :-) Egy részük ugyan nehezen indokolható, de az OKT nyomvonalán az elmúlt fél évszázadban bekövetkezett változások száma egy kisebb kötetet felölelne, de ebben a kérdésben vannak nálam kompetensebb személyek is (Rakk Gyula, hobo bobo).
"Az egy más dolog, hogy a nagyformátumú MTSZ szakbizottság szerintem átgondolatlanul erre a részre (Abaújdevecser-Méra-Hernád-híd-Hernádcéce) javasolt egy K+ jelet.
E csábítás ellenében viszont pecsételőhelyet tenne Encs vá.-ra."
A Kék + jelzés - provizórikus - felfestése milyen csábítást jelent? Csalást? Rövidítést? Számtalan ilyen van az OKT nyomvonalán. Az (Abaújdevecser) - Encs - Gibárt aszfaltozott szakasz is csábít - a lóerők igénybevételére. Gibárt bélyegzőhely eddig is kizárta a Méra és Hernádcéce közötti híd "csábításának" lehetőségét.
"Az a fahíd most nem volt szerencsés képválasztás, mert felkavarja a hibás beidegződést."
Az a fahíd több évtizeddel ezelőtt még ott volt az OKT nyomvonalán. Miért kellene elhallgatni? Sportszerűtlen leszek a hasonlattal: a "brezsnyevscsinában" (a brezsnyevi érában) hasonló indoklással (felkavarja a hibás beidegződést) tették indexre Szolzsenyicinnek a GULÁG poklát bemutató műveit (Ivan Gyenyiszovics egy napja, Rákosztály, GULÁG szigetcsoport, A pokol tornáca).